Translate

2024. augusztus 17., szombat

Anyukám IV

 Ilona névnap van, anyukámat szeretném köszönteni. Hívom az Otthon vonalas számát, de nem jó a lift (3 hete nem jó a lift) és fel kellene vinni a vonalas telefont, ami lehet hogy megszakad.
Délután viszont ír nekem öcsém fia, hogy beszélt a mamával és akarja a telefonját.
Erre én felbuzdulva, lesz ami lesz újra hívom az Otthont. Felviszi az ápoló a telefont, de fél percig csak hallózgatok, mint kiderült mama megnyomott rajta egy gombot ezzel engem elnémított, az ápoló szerencsére visszaállította. Boldog névnapot kívántam neki. De nagyon nem akartam forszírozni semmit, hiszen eddig csak ő szokott beszélni. 
Mint kiderült unokájának mondta, hogy kéri vissza a mobilját. Nem emlékezett, hogy lányom járt nála aug 11-én. TV-t nem néz mert a távkapcsolót sem tudja kezelni, közben áttették másik szobába ahol nincs kábel.
Arra emlékezett, hogy öcsém fia megigérte hogy amint lehet, megy hozzá. 
Én csupán annyit tehetek, hogy egy illatszerbólt sensitiv termékeiből csomagot küldök neki. Hiszen az ápoló látja, hogy miből mennyi fogy. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Félreértés és az ezzel járó trauma

 14-én reggel nem volt áram két szobában reggel 6-kor. A többi helyiségben meg volt áram Vasárnap éjjel fél kettőkor a biztosítékdobozban er...