Translate

2024. február 19., hétfő

Nyirokmirigy megnagyobbodás mint egy dió

 2024.02.18-án reggel egy csomót vettem észre a jobb karom, hónaljhoz közeli részén. Ma azért elmentem a háziorvosomhoz. Kértem volna emailban mammográfiára időpontot, de azt a választ kaptam, hogy pár nap múlva ismételjem meg az időpont kérést. Ismételjem meg az időpontkérést később. Ma végig csörgettem a recepciót valamint a mobilszámot, folyamatosan foglalt vagy ha kicsengett kétszer azután foglaltat jelzett. Végül ott volt a térítéses szám, na onnan bezzeg visszahívtak, de hát én nem akartam fizetős vizsgálatot. Én csak egy időpontot akartam TB ellátásos betegként. Majd megint egy újabb email, ebben már leírták, hogy márciusra betelt minden időpont az áprilist meg még nem nyitották meg. A következő email időzíttés március 1-re volt beállítva, így azt mérgemben ki is töröltem. Írtam a háziorvosomnak, hogy kezdjük a második lépéssel, tavaly októberben voltam tüdőszűrőn, de ha gondolja adjon arra beutalót. Lássuk van e tüdőérintettség a fürjtojásomhoz. És láss csodát egyszercsak jön az email, hogy mégis van számomra március 1-el időpont. Mindenki nyugodjon meg, csak egy zsírcsomó. Figyelgessem, ha nagyobbnak érezném ....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyirokmirigy megnagyobbodás mint egy dió

 2024.02.18-án reggel egy csomót vettem észre a jobb karom, hónaljhoz közeli részén. Ma azért elmentem a háziorvosomhoz. Kértem volna emailb...