Translate

2023. november 9., csütörtök

Szabad akaratomból nyilatkozok

 2015 ősze óta szenvedek az izomlázszerű fájdalmaktól valamint izomgörcsöktől. 
Nem gyógyítható a betegség, de szedek gyógyszert, ezmellett is fennáll a fájdalom. 
Orvost már alig látok azaz nincs miért személyesen találkozni az orvossal, telefonálok amikor már fogytán a gyógyszerem. 
Támogatom az eutanáziát, hiszen még ellenségemnek sem kívánom, hogy megélje ezeket a fájdalmakat amiket én immár 8 éve meg kell éljek minden nap. 
Eleinte tanácsolták, járjak el úszni, jógázzak, meditáljak masszírozzanak meg, gyógytorna és még sorolhatnám ezeket a tanácsokat nem tudom teljesíteeni, mert senki nem számolt még utánna, hogy a betegnek ez mennyi pénzébe kerülhet és én csak 64 0000.- rokkantságit kapok. Nem telik uszodabelépőre, sem jógatanárra sem másra. Dr Karsai Dániel valamint Orosvári Zsoltnak drukkolok, hogy amit ők elindítottak sorstársaik ügyében...Járjanak szerencsével. 
Karszallagot tennék a csuklómra,"Nem újraélesztendő"Do-Not-Resuscitate, DNR, vagy bevállalnám még tetoválás formájában is. Szenvedés befejezésének kivánalma emberi jog. Mert a fájdalom állandó és nincs mögötte szervi elváltozás, hanem az idegsegtek modosulása miatt közvetít fájdalmat. 

Én is úgy vélem: „minden olyan eszköznek, amely halált okoz, olyan természetűnek kell lennie, hogy a betegnek ne okozzon még több szenvedést, mint amennyi volt". A fájdalommentesség tehát fontos feltétel, ami azt kívánja meg, hogy minden halált okozó cselekedetnek olyan fájdalommentesnek és kegyelmesnek kell lennie, amennyire ez lehetséges.  Tulajdonképpen nem emberhez méltó életet kell élnem. Erre példát is mondok: nem eyszer előfordult már velem a székletvisszatartás nehézsége. Pedig csak a boltba mentem el. Voltam wc-n székletem is volt, így megnyugodva indultam el a boltba. Még sorra vettem, hogy visszafelé be kell mennem a pékhez. Ám jött a felismerés, hogy már nincs idő, mert befostam. Pár lépés kellett volna csak, hogy a lakásba érjek. Így mindent ledobálva magamról a fürdőszobában tisztába tettem magam, ruháimat átöblítettem, tiszta ruhát vettem és ezután tudtam csak elmenni a pékségbe. Szóval az elmúlt 8 év alatt ez rengetegszer megtörtént.  59 éves vagyok és nem szobatiszta. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyirokmirigy megnagyobbodás mint egy dió

 2024.02.18-án reggel egy csomót vettem észre a jobb karom, hónaljhoz közeli részén. Ma azért elmentem a háziorvosomhoz. Kértem volna emailb...