Translate

2023. május 30., kedd

Céline Dion betegsége

 Merev ember szindróma. Ő legalább tudja mi a baja. 
Engem is zavarnak a hangok a fény és izomgörcseim izomfájdalmaim vannak 2015 óta. 
Tegnap is kétségbeesve hívom neurológusomat, hogy kérhetek-e hozzá időpontot?! De csak a gyógyszerfelírásig jutunk. Mondom neki hogy szedhetném-e a Pragiola 150-est napi 2x2-őt? Azt mondja hogy még nem. Na nesze fájjál tovább. Hívom a reumatológusomat, hogy akkor talán újra megpróbálnám a Sirdalud MR6-ost.(ezt már szedtem, de viszketett a szemem) Persze de csak a sima Sirdaludod írja fel de abból is csak a napi 1 szemet szedjem. Hát ennyi, senki nem érti mi a bajom izomgörcsök fájdalmak, mellé hasmenés. 
Tegnap reggel is elindulok hogy bevásároljak, de vissza kellett fordulnom és wc-re menni. Majd újra elindulni. Megtervezve hogy piac visszafelé aldi perszte szeretek még fotózni így a pápa téren a macskamentán reggeliző rovarokra fókuszálok, de érzem, hogy sűrgős lenne a wc. Aldiban gyorsan leveszem a polcról ami eszemben van, fizetek aztán szorítva hazaérek. Csatakosan leizzadva, zihálva. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyirokmirigy megnagyobbodás mint egy dió

 2024.02.18-án reggel egy csomót vettem észre a jobb karom, hónaljhoz közeli részén. Ma azért elmentem a háziorvosomhoz. Kértem volna emailb...