Translate

2023. június 4., vasárnap

Érzékelhetően kiborultam

 Tehát fájdalommal élek, de nincs látványos jele, nincs feldagadás sem pőrpír. Lányaim tudják ezt és értékelik, hogy a fájdalommal élés a nap 24 órájában. 
A gyógyszerektől kicsit bódultan mint aki alkoholt alkoholra iszik folyamatosan valamilyen tudatmódosulással élem a mindennapjaimat. Szavak már másképp jutnak eszembe, kimondani egy szót de máshogy sikerül kimondani. 
Lakóteremet rendezgették, ki kellene dobni pár dolgot, felporszívózni, papírokat rendezni. 
Porszívózás: harmadik lányom kicsi gyerekként üvőltött sírt amikor meglátta hogy porszívózáshoz készülök, persze felnőtt már. Viszont van a 13 éves macskám aki nagyon fél és órákra eltünik az ágy alá ha porszívózásra kerül a sor. Én annyira sajnálom! Annyira de nagyon vele érzek. Kapot mindenféle juti falatokat, és nyugtatást, de már muszáj volt porszívózni. Van a másik macska maine coon és hosszú piheszőre száll a levegőben, mindenütt ott van a szőre. 
Na szóval a holmik bepakolása a szekrényekbe, papírok szanálásra, ledarálásra várakoznak egy dobozban. Úgymond a körülöttem lévő rumli felszámolása van folyamatban. 
Aztán jött a: hol van ez a papír? Hol vannak a zokniaim? Hol van ez és az...
Talán már a héten eljöhet az alapítványom lezárása is. 10 évig kell őrizni a 13 év alatt felgyülemlett irományokat és a munkavállalók adatati minimum 50 évig. Mintha azt olvastam volna, hogy addig amíg a munkavállaló el nem éri a nyugdíjkorhatárt. 
Ám hogy az utcai konfliktusokról ne is beszéljek? De beszélek. Az Almássy téren van a komposztáló. Negyedik lányommal mentünk arra és vittük a komposztbavalót. Én nem mentem a konténerhez, mert vizes és csúszik, így megálltam a sétányon. Csilla már jött vissza az ösvényről. Hátam mögött a kapun bekocog egy kutya és megáll Csilla előtt és morog. Mivel sok-sok évig foglalkoztam kutyákkal, ismerem a testbeszédüket. A gazdát sehol nem látom, így rákiabálok a kutyára. A kutya megfordul és kimegy. Erre jön a fószer hogy miért szólok a kutyájára, mondom neki, hogy jó lenne ha a pórázt használná is amire való...
Persze ezen még dohgok kicsit vagy sokat. Mert hát Budapesten élünk ahol vannak kutyatartási szabályok. 
Nem tettünk semmilyen fenyegetőt, nem volt oka a kutyának arra, hogy támadóan lépjen fel. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...