Translate

2023. augusztus 18., péntek

Tetőtől talpig fájdalomban

 Már megint és jra és újra csak arról tudok "beszélni" itt ülök tetőtől talpig fájdalomban és halkan nyűszítek az ágy sarkában. Semmilyen most felírt és szedett gyógyszer nem segít. Lábfejeim lüktetnek lépéskor nyilalnak a tarkóm mintha betomból lenne. Bordáim körül bilincs nyom és szorító érzés.

A nyári fülledt párás meleg miatt alig bírtam elaludni. Összeizzadt ágynemű, bokámig lecsurgó verejték. Alig várom, hogy hűvösebb idő jöjjön. Nem kell a légkondi, így is száraz a szemem és remélem nem a parlagfű miatt viszket. 

Úgyhogy marad a befelé sírás, és ha belegondolok, hogy Morgan Freeman 86 éves és 2008 óta szenved a fibromyalgia miatt, hát keserves hosszú életem is lehet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyirokmirigy megnagyobbodás mint egy dió

 2024.02.18-án reggel egy csomót vettem észre a jobb karom, hónaljhoz közeli részén. Ma azért elmentem a háziorvosomhoz. Kértem volna emailb...