Translate

2023. augusztus 16., szerda

Fájdalmas betegségek

 Szeretem elolvasni a fájdalmakról szóló cikkeket. Tudod amikor már a fájdalomtól befele sírsz és nincs gyógymód, vagy ha van az is csak ideig-óráig ható gyógyszerezéssel oldható meg. 8 éve tart küzdelmem önmagam ellen a fájdalmas lét ellen. Azt írja a fibromyalgiánál, hogy rendszeres mozgás és a stresszt kiváltó ok megszüntetése. 
Ám közben jönnek az életemben azonkívül is stresszek, mert hát én aki már szinte remeteként élek, a családom tagjai is tudnak okozni jó irányból érkező nem stressznek kellene mondanom, hanem boldogságnak, de ez is úgy üt be mintha stresszt élnék át. 
Mit is olvastam a minap? Dopamin felszabadulása vagy hiánya. Étkezés öröme azaz ha étkezés közben nem szabadul fel dopamin, akkor hízik az illető. Nos én belőlem is hiányzik a dopamin, endorfin, mert a pajzsmirigyem összeasszalódott azaz autoimmun betegégem van, és hiába a gyógyszeres pótlás, örömérzetem nincs. 
Valamint 6 évig még legalább velem marad a stresszt kiváltó ok. Okozata: PTSD fibromyalgia.
Jut is eszembe: januárban lett új háziorvosom, aki számára ismeretlen volt a fibromyalgia, reménykedek, hogy már azért utána olvasott, bár azóta személyesen nem futottunk össze újra de majd októberben talán amkor lesz influenza oltás.
Őt sem irígylem. Janárban több paciense lett a betöltetlen praxisok miatt és most a nyári szabadságok miatt is gondolom nyakig úszik a munkában. A modora viszont kivetnivalót hagy maga után. Ami tetszik benne, hogy emaiban kérem a gyógyszereim felírását és szinte azonnal teljesíti azt. Bár elnézést kér, hogy külön emailt később küld. Én pedig visszaírtam, hogy nem baj, ha nem küld külön emailt a teljesítésről, hiszen az eeszt a felírt gyógyszerekről küld emailt vagy dokumentum érkezett stb és a telefonomon van egészségablak applikáció, abban is meg tudom nézni, hogy a gyógyszereim receptjei megérkeztek-e. 
sokszor azon kapom magam, hogy a múlton gondolkodok. Visszarévedek, pedig nem akarok, mert a nem jó dolgok jutnak eszembe.
Tehát 5 gyermekemmel élek és a gyerekek apjával. Iszik ugyan de dolgozik, azaz ő kereső a családban én pedig háztartási munkákat végzem, mindent amit egy "normális"anya, nő tesz a lakásban a kertben az óvodás iskolás gyerekei mellett. Mindig a pénz hiánya volt a fő gond, bár volt hébe-hóba autó na az is vitte a pénzt. 
Ám most arra akarok kitérni, hogy az általános iskolában hagyományt akarnak teremteni a ballagási bálnak. Ami azt jelenti, hogy a helyi ruhakölcsönzőből felpróbálnak habos-babos ruhákat. Így ezt kicsit olcsóbban lehet bérelni. Szülői értekezlet: Valaki hátulról bekiabál, hogy bizony ő nem járul hozzá több pénzzel olyan gyerekek báli ruhájához, mert ő mennyit dolgozik (egy-két gyerekes anyuka) és az aki sok gyerekes és nem dolgozik annak a gyerekének a ruhájához nem adakozik. Nagyon elitélő nagyon bántó, mert engem beskatulyázott. Koldus és a koldus gyerekei...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyirokmirigy megnagyobbodás mint egy dió

 2024.02.18-án reggel egy csomót vettem észre a jobb karom, hónaljhoz közeli részén. Ma azért elmentem a háziorvosomhoz. Kértem volna emailb...