Translate

2024. július 30., kedd

Pocsékul vagyok

 Ez az örökös fájdalom már kikészít. Talán köszvényes a jobb lábam? Veszek káposztát és a levéllel fogom gyógyítani. 
Anyámat nem hívom fel az intézmény vonalasán, annyira kellemetlen volt múlt hét pénteken is az a 2 perces nem beszélgetés ahogy jelezték neki, hogy adja vissza a telefont mert ügyet kell intézni, hogy inkább nem hívom. Majd 10-én lemegy a családból valaki és viszi a megvásárolt mobilt és megszereli amit kell, majd akkor hívom.

Mit akarsz kislányom, miért keresel? Tegnap is hívtál és a kertben voltam, miért nem kerestek meg? Na szóval, nem hívom.
Miért hiányzik az anyám? Miért érzem azt hogy kötelességem hívni, meghallgatni őt? 
Lassan 60 éve az anyám. Voltak jó és kevésbé jó pillanatok, de ez a kapcsolat sárkányos. 
Nem is tudom, hogy minek nevezzem.


Olvasom a hírekben, hogy egy magatehetetlen idős embert a drága kórházban kikötözték és kiszáradt.
Anyámat amikor látogattam, aban a szobában is volt egy idős néni akinek végtagjait kikötözték. 
Anyámat az intenzív osztályon korlátozták mozgásában, mert ujjárol leesett a ketyere és az oxigénmasszkal sem volt kibékülve. 
A beteg jogai sérülnek, ha mozgásában korlátozzák, még ha azt mondja is hogy el megy haza megszökik, de láthatóan erre képtelen, de hogy már élete is veszélyben forog, mert nem tud inni....nem éri el a nővérhívót. Ja ezt sehol nem láttam, hogy a beteg keze ügyében lett volna ilyen eszköz. Nem lehet arra hivatkozni, hogy kevés a nővér. 
bántalmazást közfeladatot ellátó személyként közösség tagja ellen, védekezésre, akaratnyilvánításra képtelen személy ellen követték el

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Félreértés és az ezzel járó trauma

 14-én reggel nem volt áram két szobában reggel 6-kor. A többi helyiségben meg volt áram Vasárnap éjjel fél kettőkor a biztosítékdobozban er...