Translate

2024. július 15., hétfő

Anyukám III

 Miután anyukám bekerült a krházba, folyton a telefonját kérte, de a mentősök a beteggel nem hoznak be semmilyen holmit.

2024.07.13-án végre visszakerült az Otthonba. Hívott az ápoló, anyuka megérkezett. 
Gondoltam, hogy megkeresi a mobilját, feltőlti energiával bekapcsolja és aztán hív. 
Nem győztem várni, felhívtam az Otthont, kértem az ápolót hogy nézzen vagy nézessen utána, anyám mobilja hol lehet. Ám elfelejtette ezt továbbítani, majd miután nem győztem várni csak felhívtam az Otthont, azt mondták nem találják a telefont.
Nos ha ma a vezető azt mondja, amikor a mentő elvisz egy lakót, annak értékeit elzárják. Ha el van zárva és a lakó visszaért az Otthonba akkor logikus, hogy az elzárt cuccát visszaadják. 
Tehát az ápolóknak tudniuk kell, hogy hol van elzárva, ha el lett zárva. Vászon szatyorka (telefon, pénz, bankkártya) van valahol, de vajon hol?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Félreértés és az ezzel járó trauma

 14-én reggel nem volt áram két szobában reggel 6-kor. A többi helyiségben meg volt áram Vasárnap éjjel fél kettőkor a biztosítékdobozban er...