Translate

2023. március 24., péntek

Az ember

 7 éve lakunk itt ahol most béreljük a lakást. 
Tehát eleve kinlódás volt a Beretta smart cirkoval a küzdelem. Elengedi a vizet, csepeg alatta lévő izé csap. Első szerelő aki hivatott volt a víz-gáz minden szerelés ügyében, a cirkó éves tisztitása kapcsán nem adott számlát, hozott ugyan másik izécsapot, de az csak nem akart jó lenni. Másik szerelő, akit a kéményseprő ajánlott, kicserélte kompletten a belsejét, de az izécsap csak nem akart jó lenni. Persze télen a rossz, ha elengedi éjjel a vizet, mert nem akarok átmenni a hálószobán és feltöteni, újra beindítani. Szerencsére nem volt nagyon hideg ez a tél. 
Bizalmi feladat az "ember". Kérdem a boltban dolgozó nőt, miután pár szervízt felhívtam, hogy tud-e valakit aki a cirkót kipucolja a portól pókhálótól?
Fel is hívta az embert, megbeszéltük, hogy a cirkót kell kipucolni, szinte azonnal jött. Kipucolta 25 000.-, látja ő is hogy cöpög az izécsap, másnapra hoz újat.

Másnap hozza az új csapot, na meg a másik embert. Végeztek lelégtelenítést is megcsinálták és kifizettem. Persze nincs számlaadás. Ettől én elfáradtam, de még elmentem tojásért meg utalványért majd hazaérve lefeküdtem aludni. 

Mert szokásom délben pihenni, vagy elalszom vagy nem de kell pihennem. 

Így felébredve ellenőrzöm a nem csöpög az izécsap, és nem tudom milyen apropóból de a wc-t lehúzom. Na basszus, nem megy le a víz. 
Az ember még távozáskor mondta, ha bármi javítanivaló lenne, pl dugulás, de tényleg bármi, hívjam. Ez kattogott a fejemben, dugulááááááás.

Belenyúlok a wc kagylóba, hát nem kihúzok eegy kis kéztőrlőt???!!!!

Na tessék ezek aztán csinálnának nekem munkamegbízást. 

De én akkorát csalódtam az emberben. 

És én túl szoktam gondolni a helyzetet. 
Mi van, ha felmérték a terepet, Van 2 izé, meg 1-2 izé amit el lehetne lopni és eladni, Mivel a kp-t sehonnan vettem elő. Azaz a konyhaaszslon volt csipesszel összefogva, így azt nem figyelhették meg, hogy sehonnan veszem elő.
Ráadásul van bennem a gonosz, hogy meghívok pár havert aztán az embert felhívom, hogy jöjjön duguláselhárítani, aztán jól elagyabugyálják a haverok, hogy eszébe se jusson máskor ilyet csinálni. És ettől fájdalmaim lesznek, hiszen ideges vagyok, mi van ha el kell mennem itthonról ezek meg közben betörnének. Hiszen már 20 Ft-ért is öltek meg és raboltak ki lakást. És ettől minden idegem lüktetve fáj. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...