Translate

2023. január 18., szerda

Tippek az fibromyalgia mindennapjaihoz

 Imádom olvasni a facebookon ezt az oldalt

Jobb klikk és fordítás magyar nyelvre. 
1 pontjában, hogy mindig mindent ugyanoda tegyek: hát igyekszem, de nemrégiben épp vásárlás közben nagy beszélgetésben voltam az eladóval.

Így bankkártyás fizetés után a kezemre nem figyeltem és a bankkártyámat nem a szokásos zsebbe tettem, hanem abba amibe a vásárlóblokkot teszem. Így órákkal később sétálva-vásárlási szándékkal elindultunk a lányommal. 
Épp fizetnék és nagyon lemerevedtem, hogy hol a bankkártyám. Mindenem átkutattam, kivert a víz, de szerencsére a másik zsebben rábukkantam. Majd emlékeztettem magam, hogy erre figelyjek ezentúl. 

Kicsim épp elmenni készült és a repülőtérre induló buszhoz kisértem ki. Ő felszálltt én meg hazaindultam és a trolin elkezdtem keresni a kulcsom. 
A társasház bejárati kapuja nyitva volt, így a kapukódon nem kellett gondolkodnom, és látom, hogy a kulcsom az ajtózárban van. Tehát bezártam az ajtót, de a kulcsott már nem tettem zsebre.

Ezek ilyen emlékezetes esetek.

Ajánlom mindenkinek a pontokat, mert napi vagy heti rutinban gondolkodok, heti beosztás és vásárlás. 
Pl hátizsákba pakolom a vásárolt élelmet. Aztán természetesen ki kell mennem az utcára és a környezetemben található emberekkel kacsolatot teremtek, és a napi rutin ha péntek akkor piac és jaj a lista és emlékeztetők, a telefonomban az excel tábla és a jegyzet, hogy mit kell vásárolni, étolaj vagy sampon, vagy kenyér és a többi.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...