Translate

2023. január 6., péntek

Helló 2023

 Emese elutazott 2023.01.03-án vissza Norvégiába.
Nem kell tudnia arról, hogy túltoltam a gyógyszereimet, ezért nem sírtam. Kábulat, bódulat, épp csak kilátok a fejemből. Ennek az a következménye, hogy bezártam az ajtót, de a kulcsot benne felejtettem, és visszafelé a trolin kétségbeesetten kerestem)
Mondom neki, hogy elkisérem a Blahára a metróig aztán elmegyek a sparba csirkecombért. Azt mondja, hogy elkisér a spárba aztán menjünk a Blahára a metróhoz. Persze, nekem úgyis jó lesz. Biztonsági pisilés és elindulunk. Azután szól hogy wc-zne újra, mert a busz legalább 1 órás ő mire kiér a 100E busszal a repülőtérre újra kell majd wc-re mennie. Úgyhogy megpróbáltuk előbb a kormányablaknál, de az zárva volt, így maradt az europeum 100,-os wc-je. Azt is felújíthatnák, mert a gombok felirata megkopott, fogalmam nincs arról hogyan kell kezelni. Végül valaki megmutatta. - Anya! a metróval most merre kell mennem? jött a kérdés a Blahán. 
Hát jó akkor elkisérlek a Deákra. Más választásom nem maradt. Persze még nincs kész a Deák téri metró. És nem fotóztam le a RIGO-t sem. A RIGO egy BKV közlekedési bérlet/jegy leolvasó lett volna. 
Előre sietne vagy én torpanok meg, lényeg, hogy szólok neki álljon meg had fotózzak. Visszafordul és mondom, hogy mosoly! Tudom, hogy potyognak a könnyei, nehéz az elvállás. Valakik valamiért sorban állnak, Emese megvette a jegyét a BudapestGo-ban és akkor megpillantom a Legoleót, na hála, sikerült elterelni a figyelmem. 
Emese végre beáll az indulásra várók sorába a buszhoz. Látom, hogy 3 perc múlva indul. Nézem ugyan, hol űl le, de nem látom. Így elsétálok a zebrához, ott várom hogy a busz elinduljon. 
Integetés. Fuss kiscsikó, vár Osló, vár Tünde vár a hó és hideg, de nem rideg világ.
Tündének még írok, hogy elindult Emese. Aztán haza (kulcs keresés) Megnyugodva látom a kulcsot a bejárati ajtóban, fejem kába, de nekiállok a tejfölös csirkepöri elkészítésének. Persze hogy a kezeim is nehezen engedelmeskednek és úgy lefröcskölöm magam a forró paprikától piros szafttal.

Na persze, hogy a srác elkezdi az autójában lévő böszmenagy hanfalakból a "zenét" sugározni, Úgy fáj a fejem, végül sikerült kicsit sírnom is. De hát a dummdumm nem hiányzott. Kata hazaért és látja, hogy nem vagyok túl jól. -Anya lemenjek? Rászóljak? -Igen Kata menj le és kérd meg, hogy hagyja abba, de már veszem is a kabátom és Kata előtt kiviharzok a lakásból. Nem látom elsőre hol állhat az autó, de Kata tudja és én követem. Kata a vezetőüléshez megy én megállok az autó jobb oldalán. Míg Kata szépen kéri, zárja el a mangót (bármit) addig én jobbról mutatóujjammal fenyegetem meg a srácot, "Fejezd BEEEEE!

Tegnap mentem Abdulhoz a boltba és a srác kint állt az utcán, autója ablakára már pár birságoló papír volt tűzve. Nem kért még ingyenes parkolási engedélyt. Egyáltalán ide szól a lakcíme? Végül szóbaelegyedem vele, elmondom, hogy nagyon fáj a fejem és ha ő bekapcsolja a bazi nagy hanszóróit az nekem nagyon nem jó. Persze az utca közterület és hogy miért csak én szólok rá, mert soha ebből még nem volt konfliktusa hogy a bazi nagy hangszóróival zenét sugárzott. Javasoltam neki, hogy keresen más helyet hobbijának, mondjuk a Keleti pu parkolóját. De hát hogy a VII kerület bulinegyed. Nem szívem! Nem bulinegyed, ez a rész meg főleg nem. Bár nem ajánlom, hogy a bulinegyedbe vidd át a gépjárműved, az ott lakók sem örülnek annak, ha a dummmmdummm szól valaki autójából. 

Ági az eladó azt mondja, hogy talán a közterületeseknek lehetne szólni legközelebb. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...