Translate

2022. május 4., szerda

Szeretném, hogy tudd, miért nem utazok....

 Tehát maga az, hogy felszálljak, beszálljak, beüljek egy mozgó eszközbe régóta kerülöm, de csak rendkívüli helyzetben teszem meg. Ha meg kellene tennem, akkor kibúvót keresek alóla.

Te közlekedsz. Felszállsz mondjuk a trolira. Mialatt kapaszkodótól kapaszkodóig igyekszel egy helyet találni, ahol utazásod ideje alatt teret foglalsz. Kapaszkodsz, a járművel együtt ringatózol. Ha nincs hirtelen fékezés és elindulás, még élvezed is az utazást. 

Én főleg amióta fájdalmaim vannak kerülöm például a trolit. Már eleve stresszelek attól hogy felszállás után a troli elindul, hiszen még el sem foglaltam a teret, ahol az utazás ideje alatt biztonsággal állhatok. Biztosan volt már olyan élményed, hogy centin múlott eléred a kapaszkodót, nyujtod a kezed felé ám a troli irányváltása miatt nem tudtál megkapaszkodni, ebben az esetben belehuppansz egy másik utas ölébe.

Tehát már eleve szorongva venném igénybe a közlekedési járművet. Tehát megkapaszkodtam, nekem ez a három pontos 45 fokban állok a menetiránynak és egyik kezem előre a másik kezem oldalra a hátam is stabilan nekifeszül egy pontnak és rögzítem magam. 
Tehát totál lecövekelés van, ami izom munkával jár. Azok az izmok egyébként is fájnak, erre még rápakolom magamat. A csigolyáim a keresztcsontban fájnak, tehát nem tudok flexibilen ringatózni az utazás közben. 
Gépkocsi: legutóbb taxit kellet igénybevennem, nem is egyszer hanem legalább azon a napon 6 alkalommal. 
Már a beülés kínokkal jár, de használnom kellene a biztonsági övet. Ám nem tudom megtenni azt  a mozdulatot ami a becsatoláskor kell. Begörcsöl a lapocka alatti izom. Így csak úgy teszek, mintha becsatoltam volna. Közben görcsben ülök, mert baj van a gyerekemmel és ideges feszültségben telik a rövid út. A gépkocsi hol gyorsul, kanyarodik, fékez. Én pedig igyekszem folyamatos görcsben álló testemen uralkodni. Megérkezés, ám a kiszállás a gépkocsiból külön mutatvány, nagyon nehéz. A vizsgálat megtörténik, hívok másik taxit a gyerekem miatt, mert le van gyengülve. A taxis megszólal -dehát az csak két utcányi távolság- mondom neki, hogy tudom, csak haladjunk. 
Végülis fájdalom a gerincemben a keresztcsontban már úgyis mindegy, mire ráébredek, hogy nem is haza kellene menni, hanem a sürgősségire, épp renoválódtam kicsit. Beszedem a gyógyszereim és irány a következő taxival és a legyengült gyerekemmel a sürgősségi de a helytelen cím miatt még sétálni is kellett.

Gyalog: biztosan volt már veled, hogy mész mész a sima járdán elbámészkodsz és nem veszed észre a kis gödröt és érzed még azt a hirtelen talajvesztés érzést amikor behuppan a lépésed a mélyedésbe. Na szóval nekem minden lépés ilyen, ám a minap esett kicsit az eső és még csak el sem bambulásztam, egy nylon zacskóra sikerült lépnem ami továbbcsúszott a lábamal együtt (spárga) a jobb lábam térde pedig találkozott az aszfalttal a jobb kezem szerencsére a falnak tudott támaszkodni. Tehát ez a hirtelen esés olyan éles fájdalommal járt az izmaim a gerincem a térdem és mindenem annyira annyira fájdalomba került, hogy senkinek nem kívánom.


Tehát a hátam közepére sem kívánkozik a plusz fájdalmak okozása magamnak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...