Translate

2022. május 1., vasárnap

Elengedések

 Amikor még fiatal voltam, lett egy németjuhász kutyám, amiről álmodoztam a filmek hatására. A négy páncélos meg a kutya aztán a Kántor. 
 Az ember az élete során annyi mindent elenged, elbúcsúzik egy-egy tevékenységétől, amit lelkesen csinált. Tudván, hogy soha többé nem fogja már csinálni és csak emlékcserép, egy nosztalgikus visszaemlékezés lesz.

Most talán már a fotózást is elengedem, lelkesen csináltam és tanultam, a mai napig tanulom. Fotózni kordokumentálni. Kellett ehhez Csoszó Gabi és a kiállítása, hogy lezárjak magamban valamit, amit lelkesen csináltam. 

Köszönök minden szép, boldog pillanatot, bárki által is történt meg. Hiszen boldogan mesélem Ginával megélt 11 évet, kiképzést, akadálypályás történetet. A karate által átlényegült magamat. A fotózás rejtett örömteli boldog pillanatait. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...