Translate

2022. május 30., hétfő

Fibromyalgia és kapcsolódó rendellenességek

 Ez is egy nagyon érdekes és fontos tanulmány
Én még most olvasom harmadjára (jobb klikk fordítás magyarra) mivel rajtam nem vizsgáltak semmit és csak saját tapasztalataim, megfigyeléseim vannak azokat vetem össze a tanulmánnyal. 
Nagyon rossz egyébként önmagam figyelése, szerintem kóros is, de magyar orvost aki foglalkozna a fibromyalgia fájdalommal, még nem találtam. Pusztán szedem azt a gyógyszert amit a neurológus és a nefrlógus valamint az endokrinológus felírt.
Viszont a zaj, a fűlzúgás, az emberektől a közlekedéstől való félelem már nagyon elhatalmasodott rajtam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...