Translate

2022. április 18., hétfő

Az Európai Reumaellenes Liga

 Rábukkantam az Európai Reumaellenes Ligára nekik volt ajánlásuk a fibromyalgia gyógyszeres kezelésére, angolul van úgyhogy megpróbálom lefordítni. Bár majdnem minden fibromyalgiás nagyon sok gyógyszert fájdalomcsillapítót antidepresszánst kipróbál, lassú mozgás, meleg fürdő (én nem) masszázs (én nem) majd olvasom egy svéd tanulmányban a beteg-orvos kapcsolatot, és milyen jó lenne ha velem is emberséggel, tisztelettel, megértéssel bánnának az orvosok. Felírja a gyógyszert aztán legyint. Ugyanmár szimuláns, bebeszéli magának, de a cikkben az is benne van hogy esetleg az agyban lévő idegek gyulladhatnak be, de ezt a vizsgálatot nálam nem végezték el. Nem tudom, hogy kihez fordulhatnék. Cikkeket ki szoktam nyomtatni, az orvosnak odaadom olvassa el. Én nem végeztem egyetemet, de kutatok az interneten.

Például a Svéd Gunille Björling által kutatás az orvosok hogyan viszonyulnak a fibromyalgiás beteghez. Van aki ismeri utánaolvas, van aki meg nem de nem is kutat utána. Elhiszi-e a beteg által előadott panaszokat, elhiszi-e hogy csak bizonyos gyógyszerek segítenek és nem hamar, hanem nagyon hosszú időn át kell szedni és emelni az adagokat. 
Nálap például nem vált be a Tramadol. Meg kell válogatnom a gyógyszzereket mert a hasmenést okozó magnéziumot ki kell iktatni. Nagyon jó lenne, ha jelentkezne egy szimpi orvos, aki támogató hozzáállásával segítene és ha a Fibromyalgia csoport is bővűlne. 
Még ezt a cikket is nagyon ajánlom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...