Translate

2022. április 26., kedd

A megváltozott munkaképesség

 




   2016-ban 30 % volt tehát a fibromyalgia még nem volt megállapítva akkor. A "mindenem fáj" kivizsgálása folyamatban volt. Próbáljak meg úgy dolgozni, hogy tetőtől-talpig fájdalom, pár lépés után lüktető fej, tetőtől-talpig izzadás. Nincs táppénz, mert az orvos nem tud mivel felvenni betegállományba. 
Én az 50 815.-ot kapom a Nyugdíjfolyósító Intézettől. Egészségi állapotom 43%. Fájdalmakkal telik minden napom. Állapotom viszont nem romlott a két évvel ezelőtti helyzethez képest, hiszen szervi elváltozást nem sikerült kimutatni. A fájdalmat viszont nem tudják mérni, hogy a gyógyszereket már úgy hívom "annyit érnek, mint halottnak a csók" Beveszem: hatástalan, ha többet veszek be akkor nem vagyok normális. Szédülök, zsibbadok, mint a részeg a hangulatom elég fura. Ha meg felbosszantanak, akkor agresszív vagyok. Tegnap is jól felbosszantottam magam, a Rákóczi téri Vásárcsarnok területén van a Spar. Biztosan tudjátok, érzitek ti is ha bementek a DM-be a Rossmannba vagy a Sparba, hogy a bejárat felett elhelyezett légkondiból lefejezős erősséggel áramlik vagy zuhan rátok a meleg vagy hideg levegő. Én tegnap fűlfájásra ébredtem és hát be kellett mennem a boltba. Úgy nyakon vágott a hideg levegő hogy megszólaltam. NEM KELLENE ERŐS HIDEGRE ÁLLÍTANI A LEVEGŐT!!! Ma lehet beírok a vásárlók könyvébe!
Nyáron ezért sem szeretek vásárolni, mert olyan hideg levegőzuhanyt kapok, hogy az már elviselhetetlen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...