Translate

2022. március 27., vasárnap

Képzelt riport hatodik rész

 Riporter- ma hogy érzed magad? Mész nefrológushoz, kíváncsi vagyok hogy mit mond két év után.
Én- ma pocsékul vagyok. Tegnap hozzám bújt a macskám maine coon kandur 8,5 kg. Vágjuk rendszeresen a körmeit de tegnap a dögönyözése bántotta a bőrömet, igyekeztem a paplanommal takarni magam és amig ficeregtem úgy begörcsölt a jobb bordámnál, hogy feljajdultam. Az exemnek volt egy autója, de már a bírósági végrehajtó azt írta, hogy nincs gépkocsi a nevén. Úgyhogy ment a levél. 
Mondtam hogy 2015-ben a nevemre tartozást halmozott fel? fél millió forint és az "A" hitele is három millára duzzadt, az is rám maradt. Milyen ettől a lelkiállapotom? Mondhatom hogy pocsék! Semmiért nem vállalta az anyagi felelősséget. Na úgy tűnik, hogy ezt nem tudom rajta behajtani, talán ha majd egyszer nyugdíjas lesz. Tőlem másfél évvel fiatalabb úgyhogy ha én már nyugdíjas leszek 2029 novemberében akkor még várhatok amíg ő is nyugdíjas lesz 2031 februárjában akkor majd abból behajtja a végrehajtó. 
Tehát a tegnapi bordaközi izom görcse után már elkezdett fájni a jobb oldala a fejemnek még a szemöldökömnél is ma még a szemüveg viselése is fájdalmas. Ahogy az orrnyergemen ül a szemüveg. Fáj az arcomon a bőröm, hozzá sem nagyon lehet érni. 
Lelki eredetű szerintem ez a fibromyalgia, persze az orvosok is tanácstalanok, hogy mitől billen át a normál szintről érzékenyre a fájdalomkapcsoló. A szakrendelésre meg potyára mentem, hiába próbált hívni az asszisztens, le van a telefonom némítva a politikai hívások miatt. Majd április 25-én van időpont. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...