Translate

2022. március 29., kedd

Képzelt riport hetedik rész

 Riporte- van terved a jövőbe nézve?
Én- igen, május 12 a Rákóczi téren 10-12 óra között a lila karszalagot osztogatm.
Készítettem oldalt és csoportot a facebookon. Na az instával kicsit bajos, mert ha ott beírod #fibromyalgia jó pár személy profilját kidobja, de azok sem magyarok. Tehát várok minden fájdalommal élőt a facebookon, vagy emailban az aranyliliomalapitvany@gmail.com levélben. Tavaly felkerestem a krónikus fájdalom és fibromyalgia csoportot, megbeszéltem az adminnal, hogy mi a tervem, mert nem akarom más búját baját fájdalmát olvasni, sem ttanácsokkal ellátni. Nincsenek ismerős csodadoktoraim. Szóval csak erre az egy napra akarok koncentrálni. Jelenleg csak erre van erőm. Minden máshoz semmi erőm sincs. Örülök annak, ha Magamat hajnalban lendületbe hozom. Mint ma "reggel" is. Lassan ébredezek a fájdalom bekúszik a tudatomba, mozdulnom kellene. Miért is? Hát mert a legifjabb gyerekem akkor készül lefeküdni és van két macskám, akik ekkor érzik szükségét némi törődésnek. Vagy épp a nagy vadászik a kicsire és nekem ezeket a jeleket le kell reagálnom, lenyugtatni őket tápot szorni nekik itatóikat megnézni van-e viz mindegyikben. Hőpárnád bekapcsolni és egyéb ilyenek, miközben beveszem a gyógyszereimet. 
Közben beadni a megváltozott munkaképsesség papírt. Volt egy kérdés, van-e szükségem valmilyen eszközre a közlekedésben: van az a tologatós járást segítő eszköz, rollátor a neve. Anyám azzal közlekedik és a másodikon meg a harmadikon is valaki. A ház bejáratánál egy lépcső, a lifthez 3 lépcső vezet. Az a lakás amiben én élek nem teljes ajtó és ráadásul nem is lehet teljesen kinyitni mert mögötte van a radiátor. Tehát én nem a 90 cm széles ajtóval rendelkezem. Anyám rollátorával kipróbáltuk, hogy mekkora küzdelem bekormányozni a lakásba, valammint milyen a járdán tolni ami betonkockákkal van kikövezve. Agykirázó. Tehát ahhoz minimum másik albérletet kellene nézni, hogy ilyen segédezközt használjak. Járóbotnak sem sok értelme van, ha épp a kezeim a vállaim fájnak. Tegyük fel totál lerobbanok és mopedben gondolkodnék, az utcán kellene parkolnia a villanyhajtású segédeszközzel? Hát igen. Bár már beszéltünk arról, hogy azok a társasházak amik mostanában épültek, a járdaszinttel van a bejárat szintbe, gondolom a lifthez sem vezet egy-három lépcső és a lakás ajtaja is elég széles. Vannak terveink de ahhoz pénz is kellene, mert jelenleg az 5 gyerekem adja össze a lakbérre és a havi szükségleteimhez a pénzt. Mit is csináltam az elmúlt negyed században? Fiatalon dolgoztam kb 10 évet, 20 évig neveltem a gyerekeimet. 5 gyerek? Nem kell a munkálatatónak egyedülálló több gyermekes anya. Bevételem egy jótékonykodó személy jóvoltából volt. Meg is kellene emkítenem ekkor az Amerikai Ház Alapítványt, aki ebben a 10 nehéz évben anyagi biztonságot adott, hogy felneveljem lányaimat, elindítsam őket a nagy betűs ÉLET-be. Na szóval a megváltozott munkaképességet sem olyan egyszerű elérni, hiszen az elegendő biztosításban töltött napok száma miatt egyszer már elutasítottak, tehát valahová be kell jelentkezni munkavállalónak, hogy ketyegjen ez is, az hogy valakit egy gyógyíthatatlan betegség ér, nem úgy rokkan meg hogy elveszti valamelyik végtagját, vagy hirtelen kap agyvérzést, sztókot vagy bármi, hogyan bizonyítható be hogy mindene fáj, ha nincs olyan szervi elváltozása ami ezt indokolná. Persze azért mert én kifizettem az MR-vizsgálatot az agyamban is található már az úgynevezett korára való jellemző érelmeszesedés, vagy a nyaki érelmeszesedés, meg a kisizületi gyulladások a gerinc és medencében, szóval ilyenekből 50-60 éves korára az ember ezeket össze tudja szedni. Nem is nagyon értem ezt a kifejezést, hogy születéskor várható élettartam meghosszabítása. Nagynémém megérte a 82 évet, de milyen élet az ahol a demens idősek otthonában él. Vagy anyám mindjárt 80 vagy más emberek idősen tengődnek nyomorognak. 
Én a magam részéről vállalnám az eutanáziát, hiszen ki akar fájdalmakkal élni. Mindent szépen elrendeznék magam után és elbúcsúznék a családomtól. Ám még itt a nyakamon a fizetnivaló amit én a Halálomig névvel jelöltem excel táblázatban. Az a két OTP-s hitel a devzás na meg az ex "A" hitelese. Nincs más javam nincs vagyonom. 
Na de mindegy is már hiszen így is úgy is a gyerekek fizetik csak én viszem a postára befizetni.
Lezárásképpen köszönöm neked kedves riporter, hogy szóba álltál velem, legyen fájdalommentes minden kedves olvasó élete, se fogfájás, se fejfájás ne nehezítse napjaitokat. Lábatokon legyen könnyű a cipő. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...