Translate

2022. február 12., szombat

Még 88 nap...

 Még 88 nap van hátra a Fibromyalgia Világnap figyelemfelhíváshoz. 
Túl vagyok egy hetes totális fájdalmon. Tetőtől-talpig: szó szerint kell érteni. Nem tudom, hogy mi volt a "levegőben" a hajam is fájt a fejbőröm a csontjaim, de komolyan nem sorolom tovább, a lényeg most, hogy a jobb alkar a csukló mozgatása a lábujjak, és az Achilles rész. Kértem és kaptam időpontot a reumára. A háziorvosmat épp helyettesítette valaki más. Az asszisztens megírta a beutalót és a labor beutalót. Kérdezte, hogy mi a panaszom. Persze a tetőtől-talpig fájdalom. De mi a panaszom, mert valamit írnia kell a beutalóra. Írja azt, hogy izületi fájdalmak. Nekem teljesen mindegy én szeretnék kérni CT-t a medencéről és a gerincről. Most nem keresek képet, de megtapasztalhatod Te is, pár szem krumpli miatt csak odaállsz a konyhaasztalhoz vagy a konyhapulthoz (de ugyanez van ha mobilon olvasol valamit) csak vedd fel a testtartást. Nekem a harmadik krumplinál kezd a bordaköziizom begörcsölni. Lehet, hogy neked nem. Én nem tudok már olyan természetes mozdulatokat megtenni, ami neked még természetes. Lavorba beáztatom a lábam, oda kellene hajolni, hogy megmossam a sarkam, a lábujjaim, de nem megy. Sorolhatnám tovább is mi nem megy....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...