Translate

2022. február 16., szerda

A reumatológia

 


Mondtam már, hogy tetőtől talpig fáj mindenem és krtem beutalót a reumatológiára, mert már rég jártam ott. Kaptam új beutalót DEXA-ra is mert összetéptem az előzőt és már amúgyis lejárt. Szerencsére a kezelő meggyógyult, március 1-én 11-re vár. "Kezdődő kisízületi sclerosis is megfigyelhető" Tehát a mindenem fáj: lábujjak, bokák achilles ínak mentén, deréknál bordák izmai, leüléskor a gerinc melletti izmok húzódnak. 
Várom a folytatást, 23-án kell visszamennem. Mivel most csak a gerinc-medence és térd lett megröntgenezve. Az ujjaim ízületeire is kiváncsi lennék vagy a csuklóim állapotára, mert a jobb kezem fáj a rotáló mozdulat fáj. Viccesen mondva: nem tudom a kezem csípőre tenni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...