Translate

2022. február 7., hétfő

A fájdalom csak közlekedik bennem

 

Vasárnap egyszer csak olyan éles fájdalom szakadt rám a bal csípőmben a combcsontnál, hogy alig bírtam a lábamra álni. Szerencsére már "este" volt, mert kinek mit jelent az este. Nekem már 17 órakor este van. Szóval bevettem a szokásos esti gyógyszereimet és lefekszem aludni. A fájdalom a bal csípőmben maradt. Így hétfőn 2 ibumaxal próbáltam enyhíteni a fájdalmat a reggeli szokásos tabletták mellet. Szerencsére sehova nem kellett mennem, így miután lányaim elmentek itthonról, elindítottam a mosgépet, visszafeküdtem aludni. Csak picit fáj most. A másik a csigolyáim. Tegnap már azon gondolkodtam, hogy kellene a reumára időpontot kérni, de kérdés, hogy csináltatna-e a doktor röntgent vagy CT-t, mert ugyebár vannak ennek is időkorlátjai. Egy panaszos csak 5  évente kérhet röntgent egy adott területről. Bármennyire is fájhat. Viszont most tartózkodnék a magán egészségügytől, mert senkit nem szeretnék megterhelni anyagilag. háti gerinc 20 000.-  medence csontos szintén 20 000.- Az MRI még húzósabb 83 000.-. Tehát erről most leteszek. Ma megyek a pszichiáterhez, megírtam a mondandómat neki, mert utálok maszkban beszélni mert hányingerem lesz. Úgyhogy felkeresem a reumát, persze előtte időpontot kell kérni. 
Ám a fájdalomról írok. Körömvágás körömvágócsipesszel. Milyen jó kis szerszám, de tegnap ez is kifogott rajtam. Milyen könnyű volt régen összenyomni, na bezzeg tegnap besírtam amíg a 10 ujjam körmeit lenyírkáltam. Csuklók, ujjak, könyökök. Nem fghatom az időjárásra, bár nagyon szeles idő volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...