Translate

2022. január 7., péntek

Életminőségem javítása érdekében!

 Szembe jött velem egy cikk a Női Váltó ahogy a híreket pörgettem. Kollár István kisfimje az Alzheimer betegségről  Az Alzheimer betegség világnapja szeptember 21. Szintén lila árnyalatú szalag a jele.
Számomra azért érdekes az Alzheimer betegség, mert meséltem, hogy régi ismerőseim neve nem jut az eszembe, fotóztam őket, dolgoztunk együtt. Ledöbbentem magamon, hogy nem jut a neve eszembe. 
Vagy amikor itthon megbeszéljük a napi "mit ennétek" kérdést a piac közepén állok már-már kétségbeesve, hogy miről is volt szó? Segítsetek már nekem. Rendben anya messengeren megírjuk mit kell venni, van heti lista heti főzés. 
Volt már úgy, hogy volt a papírra felírt lista a magam által még vásárlandó és közben a telefonomon is néztem. 
A pénzkezelést nagyon szigorúan figyelik, beérkező pénzből albérlet, telekom, faktoring, gyógyszereim és a maradéot a hónap végén megtakarítási betétbe. Még örülhetek, hogy önálló vagyok, de már felügyelettel. 


Nekem az a bajom az én betegségemmel, hogy nem ismerik még az orvosok is érintőlegesen tanulják: ja hogy van olyan hogy fibromyalgia? Ja hogy van olyan beteg aki állandó fájdalommal é? Hát te jó ég szedje ezt meg azt meg thai-chi meg fizikó és jóga és menjen úszni és masszőrhöz sétáljon nagyokat, ó te jó ég! Fájnak a lábai? Biztos ludtalp betét kell. 
Írta Kollár Istvánnak, hogy rólam is kell ilyen film. Vagy valami hasonló. Tavaly nem mertem bevállalni az Egy Nő Napja 20 percest, mert nyár lett. A nyár maga a pokol. 
Most majd megyek február 8-án a pszichiáteremhez és megkérdezem, neki mi a teendője velem. Kezdem már unni, hogy csak a szemeit forgatja. Külön kérésemre teszi csak fel az eesztben, hogy nála jártam. Covid ide vagy oda, meg kell beszélni a Mede Katalin neurológus mire utalt, hogy feltétlen pszichiáter bevonása kell. Na persze, hiszen ő nem látta az eeszt-ben hogy járok pszichiáterhez, de hát a korlátozás miatt csak telefonos gyógyszerfelírás volt, nekem meg nem kell gyógyszer.
Még azon is gondolkodok hogy a januári vérvételt eltolom az omikron miatt. Majd telefonon keresztül íratok gyógyszert. Így is le van terhelve a háziorvosom. Bár még a nyaki ultrahang eredményről nem konzultáltunk, de hát mit mondhatna? Szedjem az aszpirint a koleszterin csökkentőt a vérnyomás csökkentőt fájdalmamra meg a pragiolát oszt jónapot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...