Translate

2022. január 9., vasárnap

Meghívás/teljesen félreértettem

 Középső lányom Norvégiában él. 2013 december 5-én szállt repülőre és ment Ákos után Angliába. Lassa 3 éve települtek át Norvégiába. Épp a hétvégén költöztel át másik bérleménybe másfél szobásatt bérelnek, mert Emese is megy utánuk. 
A fájdalmaim miatt viszont én nem utazok még két megálló villamossal is megterhelő. 76-os troli maga a pokol volt a Lehel térig amikor a Medicoverbe mentem. Hogyan vállalhatnék bármlyen hosszú utat? 
Úgyhogy most bőgök, miért lettem ilyen nyomorult fájdalmakkal élő. 
Azután reggel, kiderült, hogy mindent félreértettem. Nem meghív hanem felhív. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...