Translate

2021. szeptember 30., csütörtök

Átruccanok kicsit a magánellátásba

 Csináltattam MAG-Igm tesztet, az eredmény <1:100 ami olvasatomban azt jelenti, hogy ellenanyagot termel a szervezetem az idegrendszerem ellen. Ettől lehet az állandó izomfájdalom és hogy mindig melegem van és izzadok. 
Nekem sürgősen kellene neuroimmunológus, de csak emailban lehet időpontot kérni azaz a 10-12 óra között élő telefonos időpontfoglalás helyett a az általános neurológia asszisztens azt mondta, hogy email smcentrumsote@gmailra írjak. ( válasz: diagnosztizált SM-esekkel foglalkoznak)  Aztán találtam Dr Tegze Nárcishoz egy emailcímet oda is elküldtem a levelem. Majd az Amerikai úti idegintézet neuroimmunológusnak is. Persze, ne legyek türelmetlen. 
Így lányaim összebeszéltek, hogy magánúton készüljön el a koponya MR, sőt ha akarom magánba egy neurológussal is beszélhetek 22500.-ért csak hogy legyek megnyugodva és végre a megfelelő gyógyításba fogjanak. Az hogy a Péterfyben a neurológus nem küld vizsgálatra az az orvost minősíti. (betegjogi képviselőnél panaszt fogok tenni)
Persze ha a várt eredmény függvénye, hogy a rokkantsági ellátás változás bejelentés. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...