Translate

2021. szeptember 23., csütörtök

Ez a fájdalom egy kicsit más

 Attól hogy fáj mindenem, most van egy másik másmilyen fájdalom. A derekamnál egy pontban ami lesugárzik a jobb lábamba is. Szörnyű ez a fájdalom, éjjel sem múlik el, azt sem tudom hogy feküdjek. A jobb tompor még üléskor is sajog, húzódik. A fájdalom húzódik végig a gerincem mentén, amikor nyújtani akarnék. 
A jobb kezemmel sem csináltam semmit, nem emeltem nehezet, nem erőltettem meg, mégis egy bizonyos pontban fáj. Be is jelöltem filctollal. A doktornő azt mondta az Apranaxot ne szedjem fájdalom ellen. Ibumaxot vettem be 2 tablettát, hogy aludni tudjak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...