Translate

2021. június 10., csütörtök

De jól néz ki!

 

90 kg vagyok puffadt hassal, Hashimotóm van és fáj mindenem. Levegőt is alig kapok. 
Tegnap a Rákóczi téri piacon várakoztam és egy régen látott ismerőst látok jönni. Örültem, hogy jól van, hiszen tanárnő. 
Úgy üdvözől- De jól néz ki! Mondom a lányomnak miután elment, hogy Ő most engem lekövérezett!?

Ahelyett, hogy azt mondta volna, Örülök hogy látom, túlélte a covid járványt. Bár a maszktól az arcom nem láthatta, hogy puffadt eltorzult vonásaim vannak. Mégis rosszul esett a "De jól néz ki" felkiáltás.

Hiszen nem vagyok jól, zihálva lélegzem pár lépés után, már csak lassan lépkedve tudok menni. Ráadásul itt a nagy meleg, igyekeznék a lakás felé, de nem bírok sietni. 
A piacra korábban sem tudok menni, mert a tojásos néni 7-től (csütörtök, péntek, szombaton) van. De hát kell a heti 30 db tojás. 
A Nagyfuvaros utcai hentes pedig fél 7-kor nyit. Össze kell hangolnom ezt a korai időt, hogy mégse ártson annyira a meleg. 
Szerdán is az történt, hogy beborult az ég kicsit lengedezett a szellő. Gondoltam, hogy ha már összejöttek a csekkek, elmegyek a Dob utcai postára, mert a Keletinél a posta sem állt vissza 0-24-re. Elindultam, kellemesnek éreztem az időt. Na persze a felhők továbbálltak én meg igyekezve árnyékban maradni, de így is kifáradtam. 
Mondja is a gyerekem- anyukám neked a földgolyón feljebb észak felé kellene költöznöd ahol minimum-maximum 8 C fok van. 
Nem vágyom én sehova menni nyaralni. 
Itt még írnék arról pl a hajmosás: Zuhanyzó van a lakásban. Hajmosáskor a zuhanytálca fölé hajolok, a zuhanyrózsából folyó vizet igyekszem kellemesre beállítani. A samponozás. Fel kell emelni a karomat és a sampont ugyebár mindenhová jól eloszlatni. Fájnak az izmaim de hát meg kell mosni a hajam. Szemembe folyik a sampont és becsukom a szemem. Ilyenkor már kezdek jobbra dölni. Tehát igyekszem lemosni a sampont. Érzem már hogy nem vagyok stabil minden jobbra húz. Megkapaszkodok a kézmosóba és igyekszem kinyitni a szemem, mert csak akkor tudom az egyensúlyom visszaállítani. Ezt sem tudják a gyerekeim. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...