Translate

2021. május 25., kedd

Szakorvos, szakrendelő

 Covid van! 2018 július 4-én voltam az ORFI-ban a doktor úrnál. Behívnak és első kérdésem: Ön tudja megállapíani, hogy fibromyalgiám van? Csak jöjjön és a vizsgálat után megmondom. Persze Ő már a sokadik orvos akinél járok.  Rövid vizsgálat. Triger pontok nyomkodása. A szokásos hajtogatás, (én már csak így hívom) Ledigtálja a látottakat S alakú DL és a többi. Anxiolit szedése fokozott dózisban emelve javasolt és felírja a Ludiomilt. 3 hónap múlva kontroll. Na már megint egy antidepresszáns, lerázott a betegségemmel. Gondoltam inkább nem szedem be mert az eddigi tabletták sem tudtak hatni csak a hasmenés volt ezektől. Háziorvosom azt javasolta, hogy szedjek egy recept nélkül is vásárolható gyógyszert. Amikor erre rákerestem, természetesen a közösségi platformon megjelent egy hírdetés és hogy vannak központok ahol a diabétesszel kapcsolatos végtagfájdalmat mérik. Majd egy neurológus diabéteszes neuropátiára írt fel gyógyszert. Ám közben a hasmenés nem szünt meg. Így 2020 júliusában feladtam a gyógyszerszedést és kezdtem a kutakodást mi is okozhatja a hasmenést. Nem beszélve arról hogy az ORFI reumatológus által javasolt gyógyszert időközben kivették a forgalomból. 
Ennyit talán az előzményekről: tehát a gyógyszerek vivőanyagára lehetek allergiás a laktózra és/vagy a magnéziumra.Fokozatosan kezdtem visszaszedni a gyógyszereket, de ezekben most nincs antidepresszáns. 
Így a covid járvány alatt emailoztam az orvossal, aki elég szűkszavúan végül megírt egy telefonszámot, ha kész a laktóz vizsgálat, hívjam fel a mobilszámon. Igenám de közben a szakellátások leálltak. A szakorvosookat átírányították a covidos betegek ellátására. Bár egy 60 éves orvost nem biztos hogy bevontak, de ki tudja. Közben még az új szerződésük is a fejük felett lebegett, tudom hogy ez az orvos is dolgozik a magánellátásban is. 60 évesen nem biztos, hogy választásra kényszerül, de ki tudja.
Összeszedtem most már minden bátorságomat, felhívtam az emailban megadott számot: Kérem hívjon holnap. Másnap is hívom: kérem hívjon holnap- de hát holnap szombat! -Nem baj, hívjon. Mivel most pünkösd hétfő miatt hétfőn nem, de kedden már hívtam újra. Megígérte, hogy amint beindul a szakrendelés, fel fog hívni az időponttal. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...