Translate

2021. május 13., csütörtök

Készülés a 30. Fibromyalgia Világnapra! Május 12

 

Most le kell vonnom a tanulságot, nem sikerülhet első nekifutásra. Sokan vagyunk olyan fájdalmakkal élve a nap 24 órájában, amit nagyon nehéz elmondani. Nem fogfájás, hogy beveszel 1-2 szem tablettát aztán felkeresed az orvost aki vagy betömi gyökérkezeli vagy kihúzza a fájdalmat okozó fogat. 
Ma is tanilmányt olvastam  Don L. Goldenberg, orvos 1999 április cikkben 1987 óta, hogy már 1000 tanulmány született rengeteg könyv a fibromyalgia betegségről. Nem reumatikus eredetű, hanem valami más. Lelki-testi bántalmazás, virusfertőzés vagy csak valami hormonális elváltozás?

Ez együttjár még pár társbetegséggel. A fájdalomérzet az izomgörcsök ráhatással vannak az alvásra. Nekem már két napja a hátam a vesém tájékán fáj, de nem tudom, hogy mi  fáj. Odanyúlok megnyomogatom, de nem nyomásra fáj viszont már a "falat vakarom" beveszek fájdalomcsillapítót, büdös reuma kenőccsel bekenetem, mert magamnak nehéz bekenni a hátamat. 
Szóval 12-én 1 személy érdeklődött, forszírozta a magasvérnyomásra kapott gyógyszert és hogy a fájdalomra szedek-e valamit. Mert hogy ő kannabiszt vette de túl drága és csak antidepresszánst kap. Átküldtem neki a 2008-as reumahíradó pdf-et. Ő Németországban él, így az ENFA oldalt is linkeltem neki, hogy az ottani civil szervezetet keresse meg. Hátha ők is javasolnak majd valami okosságot. 
Lényeg: 9 újság nem jelzett vissza. Lényeg az ápolók napja is. Lényeg: Lady Gaga.

Milyen szó az a nagyon fájok. Mert hogy nem lehet egy valamire lekorlátozni. Magamat csak lezsibbasztani bármivel, hogy pár óráig munkálkodhassak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...