Translate

2021. április 27., kedd

Kiléptem a Kronikus Fájdalom Fibromyalgia Csoportból

 Kedves társaság volt, nem voltam bent sokáig. A cél amiért beléptem, az volt hogy a május 12-i napra felhívjam a figyelmet. 
Ajánlottam kitűzőt, hogy a Magyarországon élő fájdalmakkal szenvedő személyeknek elpostázom a kitűzőt. Valamint az ENFA (ez egy európai szövetség) tagfelvételét kérjem mint az Arany Liliom Alapítvány fibromyalgiában szenvedő kuratóriumi elnöke. Ám türelmem elfogyott 2 hét múlva május 12 és az embereknek facebookon kellene kiposztolnia a lila szalagos kitűzővel a #fibromyalgia szót. Majd jövőre. Ám egy politikai párt ismerőst felhívtam mert láttam a felemás zokni posztot az autisták napján, láttam a fák napján stb. Így megkértem hogy a május 12 az ápolók napja ami egyben a fibromyalgia napja is, hogy posztoljon róla selfit. Na meg terjessze ez t abetegség felhívást. Sokan szenvedünk, nem jutunk megfelelő kezelésekhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...