Translate

2021. április 18., vasárnap

Mizu? Hogy vagy?

 Jaj ne is kérdezd, hogy vagyok? Régen mértem a vérnyomásom, és oltáskor szembesültem hogy már megint 140/90. Most nagyon sokat vagyis állandosult a fejfájás. Így elkezdtem mérni újra 150-160/100 pulzus 80-90 között van. 
Ma felhívom az orvosom, hogy írjon fel vérnyomáscsökkentőt. 
Különbenis homályos a látásom, a szemeim mintha ki akarnának ugrani a helyükről. Azt nem tudom, hogyan sétálok a járdán, mert nem figyelem. Persze a kezeim is remegnek. Mivel séta közben nincs rajtam az olvasószemüveg, így az elkészített fotót sem látom, hogy éles-e. 
Úgyhogy te mond meg hogy én hogy vagyok. Nem látom magam. Zihálva veszem a levegőt a kis séta közben, pedig talán 300 métert megyek és vissza is. Kell(ene) a mozgás! Úgy irígylem a felettem lakót! Aki nem törödve velem, az alatta lakóval, órákig ugrabugrál. Csak úgy nyiszorog a plafon felettem. Decemberbe lesz 5 éve, hogy ebben a lakásban élünk, de ritka volt az a hónap, amikor nem újítottak fel lakást. Naponta hallani a fúrógép a kalapács és még nem tudom milyen szerszámok hangját. Persze a liftet is sikerült elrontaniuk, így kénytelen vagyok az az egy emeletet is megmászni. Ja kell a mozgás. Persze hogy kell a mozgás. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...