Translate

2021. március 7., vasárnap

Vakcináció

 

2021.03.07-én reggel 10 órakor megkaptam az Astra Zeneca védőoltás 1-et. Kicsit fáj a karom, de a fibromyalgia miatt ez is eltörpül. Ezt pár napig írom majd, hogy mit érzek, hiszen a fibromyalgia fájdalom egyébként is meggyötör.
2021.03.08 reggel azaz éjjel 1-kor felébredés, de ez sem újdonság. Nagyon régóta így ébredek. 17-18 óra között aludtam el, azt még hallottam, hogy lányom megérkezik a munkából. Mint gondoltam, nagyobb fájdalmat az oltás után nem érzek, ez a megszokott napi izomfájdalom. Arra is emlékszem, hogy forduláskor begörcsölt a mellkas bordaközi izom. Még az ellenségemnek sem kívánok ilyen gyötrelmet. Még 9 hét és 2 nap van május 12-ig, számolom a napokat. Újságoknak küldök levelet egy-egy kitűzővel. Hűtőmágnest nem merek, félek, hogy a postaládába tapad. 
2021.03.09 Délután 5-re ugyanolyan fáradt, álmos és nyűgös voltam ahogy eddig is. Viszont reggel telefonáltam az orvosomnak, hogy írjon ki gyógyszert. majd miután megérkeztek az emailok, lementem a gyógyszertárba. Ludiomil nincs, se égen se földön. Ezt a gyógyszert már 8 hónapja nem szedem, de most úgy gondoltam, hogy újra kezdhetném, mert más antidepresszánsok még rosszabbak voltak. De nincs. Mert már Magyarország nem rendel.
2021.03.14 Hajnal van és 1 hete annak, hogy megkaptam az AstraZeneca 1 oltást. Olvasom a hírekben, hogy többen meghaltak, miután az oltást megkapták. Vérzési vérrög képződési problémák léptek fel. Szerencsére nekem nincs ilyen bajom. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...