Translate

2021. március 9., kedd

Trauma

 A trauma szó az amit kerestem, hogyan történt meg velem. Az embert élete során számos trauma érheti, Ám amikor a trauma már poszttrauma szindróma lesz, ezt nem vizsgálták az orvosok. 
A reumatológus Ludiomilt írt fel. Tavaly márciusban, amikor a covid járvány megjelent, még ki tudtam váltani a receptet. Majd a háziorvosom Frontint írt fel. Júliusban amikor már a hasmenés elviselhetetlen volt, és megszégyenültem az utcán, "kidobáltam" a laktózt tartalmazó gyógyszereket. Így a fájdalmaim visszatértek. A Pragiola nem nyomja el az izmok fájdalmát. Most újra szerettem volna Ludiomilt, de nem kapható, nincs a központi raktárban sem. 

Tehát olyan, mintha már Magyarország nem rendelne be Ludiomilt. Viszont erről az orvos nem tud. Mert ha tudná, nem írná fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...