Translate

2021. február 2., kedd

Izomfájdalom, izomgörcs

 Jellemző az izomlázszerű fájdalom, de rendszeresen van izomgörcs. Ma gondoltam hogy vidáman indítom a napot és csápolok Ricky Martin La Copa de la Vida számra. Na ne gondolja senki, hogy valami hatalmas táncolást csináltam, na nem. Kicsit próbáltam ütemre karnyújtásokat csinálni. 
Beindult a görcs. Bal mellkasom bordák közti izmok és nem akart lazulni, kicsit enyhült, aztán megint elindult az alsó bordától a bal lapockámon át. Már úgy éreztem, hogy agyam lekapcsolna. A fájdalomra az akar kikapcsolni, de nem. Óh hát ez szörnyű, ha valakinek görcsölt már be a lábikrája, tudja kiugrálja. Ám én mit tegyek a mellkas izmok görcsével.
Szedek komplex B vitamint. Nem szedhetek magnéziumot. Ilyenkor elszomorodok, hát az ütemre karemelgetés sem? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...