Translate

2021. február 5., péntek

Fibromyalgia Nemzeti Tudatosság Napja május 12

 Ezen a héten azon gondolkodtam, hogy milyen lesz az élet május 12-én. Nem tudok tervezni még szabad találkozást. Nem tudom, hogy május 12-én találkozhatnánk-e személyesen. Kiállnék a Blaha Lujza térre kis asztalkámmal, rajta a kitűzőkkel, lila szalagokkal, szilikon karkötővel. Járvány van. Tegnap a Blaha Lujza tér-Astoria között sétáltam. Üzletek bezárt KIADÓ-ELADÓ tábla. Csak elvitelre! Maszkok leárazva. Nem éltem át háborút, de olyan nehéz érzéssel sétáltam, covid járvány mindent lerombolt. Ám visszatérve, Blaha Lujza tér, talán tavasszal épp a felújítás munkazaját lehet majd hallani. 
Viszont a NEAO pályázaton nem kapunk pénzt, szomorodtam el. Nagyon nehéz volt kivárni a döntést.
2 500 000.-ra pályáztam, így talán csak a NEAN 480 000.-ot kapom meg. Na mindegy! 
Közben kutakodtam a neten újra és a Norvég https://fibromyalgi.no/ jelezték, hogy Sverige og Finland har også Svédország és Finnországban is van civil szervezet.

Ma nem sikerült rájuk akadni.

Amint megérkezik az ABCkitűzőtől a kitűző és a hűtőmágnes, felteszem és jó lenne ha ennek vásárlásával támogatnátok.










Ma is izomgörccsel ébredtem, a változatosság kedvéért a jobb oldalam bordaközi izma görcsölt be. Talán most aludnom kellene a postás már nem fog zavarni. Járta ma a társasházat. Szembenézés mondja a pfizer igen épp ezen gondolkodtam reggel. A folyamat -megijedés, hiszen ha fáj valami akkor az ember elmegy az orvoshoz, -az orvos nem talál semmit pedig fájdalom van -a beteg dühös mert az orvos nem tudja meggyógyítani elfogadás -én a fájdalommal élő el kell hogy fogadjam, MOST FÁJ de dolgozni, tenni kell. -fájdalom nem múlik a gyógyszer elnyomja, de néha az ember abbahagyja a gyógyszer, MÁR BIZTOSAN MEGGYÓGYULTAM -nem! a fájdalom visszatér. eddig 3 napot bírtam ki a Pragiola nélkül. -gyógyszerek és mellékhatások.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...