Translate

2021. február 1., hétfő

Ok-okozat


 2015 óta senki sem kérdezte meg az ok-okozat a betegségemmel a #fibromyalgiával kapcsolatosan az összefüggéseket. Csak a laboreredmények, a tender pontok (18 db) nyomkodása, le tudok-e hajolni, van-e görbület jobbra-balra a gerincemben. A Kútvölgyiben amikor vizsgáltak, azt kérte, hajoljak előre. Előre hajoltam. Azt mondja egyenesedjek fel. Erre a hasizmok begörcsöltek, felegyenesedés helyett összecsuklottam, amíg a görcs tartott. De soha senki nem kérdezte az előzményeket. Mitől lettem izomlázszerű fájdalmakkal élő. 
A gyógyszerek mellékhatása. Apranax és Miderizone. Tartalmaz laktózt és magnéziumot vagy talkum néven is jegyzik. Én azt gondolom, -mert nem vagyok gyógyszerész- a gyógyszerekben lévő laktóz azaz tejcukor nem tudott feldolgozódni. Ezért a vörös vértestekhez kötődött. Így lett magas érték a vércukor. A gyógyszerekben lévő magnézium hasmenést okozott. 
Amikor esti gimibe jártam, azt gondoltam, hogy szedek memóriajavítás miatt valamit. Magnézium nagyon sok betegségre gyógyír, Most is javasolják a magnézium és a komplex B vitamint. Ám a 375 mg-ot tartalmazó készítménytől hasmenést kaptam. Meg van az a szint amit a szervezetem még elvisel. Számos gyógyszert ki kellett iktatnom. 

L-thyroxin, Miderizone, covercard coverex Merckformin ezekre savlekötő koleszterincsökkentő, Volt vízhajtó, Ludiomil. Ezekben lévő laktóz és magnézium összeadódott így több kárt csinált. 

Visszatérve a betegség kialakulásához. A szervezetem fel tudta volna dolgozni az egyik gyermekem által okozott stresszt, hogy kiment Londonba. Hiszen a szeretett gyermek kirepült védő szárnyaim alól és idegen országba próbált normális életet élni, ahol a megdolgozott jövedelméből megélt félre is tudott tenni, nem nélkülözött. 
 Én pedig Magyarországon Budapesten albérletben 1 gyerekem már garantált bérminimumot fizetést kapva segített 3 pedig még nappali suliba járt. 
 
 Lakhatás és élelem, amikor becsapott a következő stressz, mert aki okozta elérhetetlen. Van az ősi ösztön az "Üss vagy fuss" amikor vagy harcolsz vagy menekülsz. Én a vadászást választottam, megtalálni és számon kérni, hogy miért okozott nekem ekkora anyagi kárt. Ám elérhetetlen, a jogi eszközökkel elérhetetlen. Se munkahelye se bankszámlája sem gépkocsija nincs. Bírósági végrehajtó rá hiába küldöm. Engem viszont megtalál a bírósági végrehajtó. A chf személyi kölcsön és a volt közös lakossági bankszámlánk A hitelkerete kamatozottan visszafizetendő. 
Kénytelen voltam megállapodni az OTP faktoringgal, miután kiderült, hogy a 600 000.- kamatokkal már 3 milliónál jár. 2x116 hónap/10 000.-, tehát havi 20 000.- minden hónapban a múltban okozott banki műveletek miatt. 

Minden hónapban szembesülök a csekkekkel. Kérdezte valaki jógázok-e meditálok-e. Felejtem-e a poszttraumát. Hogyan felejthetném, ha minden hónapban két csekkel megyek a postára.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...