Translate

2021. január 31., vasárnap

Veszteség 2 Déri Miksa utca

 A Déri Miksa utcai lakás is 100 négyzetméter, házközponti fűtés. 
Viszont jönnek majd vevőjelöltek, mert ezen is van CHF adósság. Nem baj valahol kell lakni. Tünde és barátja Ákos a Kisképzőben tanulnak. Elhatározásuk, hogy érettségi után Angliába mennek. 2013 december 6-án Tünde Ákos után megy Londonba. Annyira aggódtam, féltettem őket. Ők is egyik lakásba be a másikba át. Mindenütt a tulaj csak egyre többet akar kicsikarni a bérlőitől. Tündiék dolgoznak. Dolgoznak. Etetik az angol népet.
Én közben leadom a sülysápi házat a NET Zrt-nek bérleti szerződést kötünk, de Virágh Laci marad benne.

Szóval a lakás közös költség kb 60 000.- Víz, fűtés, takarítás, szemétszállítás. Télen-nyáron. 70 000.- az albérlet, a villanyt bediktáltam a tulajnak. És a meleg vizet gázbojler adta. Elég bonyolult ez a ki a tulaj? Polgáron élőnek utalta a bérleti díjat, az órák állását és a közös költséget pedig Gabikának és Bélának.Van vevő a lakásra. Ám le lett foglalózva, de kiderült, hogy az áram nincs szabályosan bekötve. Nem az én hibám, az óra forog, és mégis valahol szabálytalan. 2 hétig áram nélkül voltunk. Mire az áramszolgáltató embere megcsinálta vásárlóképesre. Az új tulaj egy kft ő engedi a bejelentkezést. 
Virágh Laci azt kéri, mert nincs munkája, fizessem az ő bérleti díját is, amíg nem talál munkát. 
Hát ez ...én a saját lakhatásomat és még az övét is?! Mert nekem olyan jó áldott szívem van. Viszont Dóra lányom már főiskolás, kellene Lacitól a pénz! Azt ígérte, hogy a munkahelyén a portán hagy pénzt. Ám a portás amikor rám néz leolvasom a szájáról- mi a faszt akar ez?- majd kijön. Mondom neki, hogy Laci hagyott itt nekem pénzt azért jöttem, de a portás nem talál semmit. Dühös vagyok. Iszonyúan mérges. 
Bemegyek ellenőrizni a Gázművekhez a befizetéseket és kiderül Virágh Laci azt sem fizeti. És a düh növekszik bennem, mindenki kihasznál! A tulajdonos a volt élettársam gyermekim apja!
Mind a pénzemet akarja. A gázműveknél befizetem a kötelező részletet és 11 havi megállapodást kötünk. Úgy ülök ott lefagyva leforrázva az gázműveknél. A pápatéren megyek és üvölteni tudnék fájdalmamban. A lapockáim között nagyon fáj! Novemberre azt határozom, hogy a bérleti szerződést felmondom, kotródjon onnan ne élősködjön rajtam tovább! Decemberben átadás-átvétel. Mind ekkor kiderült lopta az áramot. Feljelentés! Nagykátán csak röhög rajtam a rendőr. Végül kinyomozom én, hogy hol található Virágh Laci. A Gázművek meg leküldi a csekket Sülysápra. Hívom őket emailt írok adjanak legalább számlaszámot, ügyszámot hogy befizessem. Virágh Laci csinált e webshopot, abban találom meg a címet. a rendőr beidézi áramlopás 42 000.- kötbér 292500.- megfizetése. Ismerőseim és ismerősei összeadják a pénzt. 
Na és ha elmaradok? Kikötik a gázórát? ne röhögtessen már kit érdekel! Nem ott lakom kössék ki!
Utolsó csekkek felszólítás, megyek a postára, Csilla kísér el, már a fájdalom, a düh a harag görcsembert csinált belőlem. A tértivevényes levélért sorban állok előttem egy bácsi. Neki magyaráz a postás valami életbiztosítást, és hogy egy kollégája csinálja és átkísérné hozzá. Bennem a nagy harag düh fájdalom, Mondom neki hogy nem mehet el amíg nekem a levelemet ide nem adja. Kilépve a postáról lányom a szemembe néz és elképedve mondja hogy nagyobb az egyik szemem bogara. Másnap megyek a szemklinikára. Ott azt mondja az orvos, azonnal menjek a neurológiára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...