Translate

2024. szeptember 11., szerda

VÉGRE! Megint a számomra kellemes időjárás van!

 Már már kétségbe voltam esve a nagy hőségben éjszaka 3 takarót használtam el. Úgy össze izzadtam a fekhelyem, hogy az már borzalom és épp azon gondolkodtam, hogy veszek nedvszívó gyógylepedőt. Igaz, hogy még nappal csorog rólam az izzadság. 
Sajnos ez már csak így lesz, nyári forróság és szenvedés. Az egészségeset is megviseli, hát még engem a krónikus beteget. 
De még nincs elég hideg, mert tegnap is bevásároltam, mire hazaértem csupa csatak volt a hátam. Igaz, hogy hoztam a hátizsákban kb 7 kg húst. De akkoris. 
Instán jön szembe a reklám: menopauza, különböző kapszulás termékek. Gondoltam, hogy bemegyek a boltba és vezsek valamit és kikpróbálom. Ám ez még csak a harmadik nap. 
Már most csillog a bőrőm az izzadástól, pedig csak egy kis szellemi munkát végeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Félreértés és az ezzel járó trauma

 14-én reggel nem volt áram két szobában reggel 6-kor. A többi helyiségben meg volt áram Vasárnap éjjel fél kettőkor a biztosítékdobozban er...