Translate

2023. február 25., szombat

Előszőr azért kell telefonálni, hogy mikor kérhetünk időpontot

 Olvasom, hogy egy közkedvelt háziorvos befejezi orvosi tevékenységét, mert belefáradt abba....

Én 7 éve küzdök ezzel a betegséggel, közben kiderült a Hashimoto vele párhuzamosan a magas vérnyomás. Sok reumatológus, nefrológus, gasztroenterológus, nyaki ultrahang, hasi ultrahang, CT, MRI koponya, medence. 
Szakintézmény követelménye, hogy esetleges laborhoz eőre be kell jelentkezni, de ezt szakrendelője válogatja. 
Kell esetleg beutaló ami ugyan 3 hónapig érvényes, de az én akkori háziorvosom csak az időpont megkérése után volt hajlandó megadni. 
Endokrinológushoz úgy illene menni: friss TSH laborral. Nekem 365 naponta megkérheti a háziorvos, tehát frisset nem készíttetek. 
Sok volt a szabadságolás, hetekig nem értem el a csontsűrűség mérése miatt a DEXA szakembert, vagy nem értem el gyógyszerfelírás miatt a reumatológust. 
Igen, van olyan hogy kérni akartam időontot az endokrinológushoz. A szakrendelő honlapján azt írja, hogy telefonon ettől-eddig hívja a kedves beteg, ám senki nem vette fel a telefont. Így mérges lettem és személyesen odamentem. Én megtehetem, mert még 800 méterre sincs tőlem. Így személyesen kaptam időpontot. Persze elfogadom, hogy a kérés időpontjában azt mondja, hogy hónap elején menjek, mert már betelt. Mondja ezt egy szakrendelés állami az én pénzemből. Majd kapok is időpontot mondjuk 30-45 nap múlvára. A covid miatt elmaradt egy anyajegy leműtése és most még én halogatom. De hétfőn megyek az endokrinológushoz, ha ott végeztem, a nefrológushoz is kérnék időpontot és ha nem várnak sokan a sebészetnél akkor talán kérek oda is időpontot. Nem telefonon, dehogyis mert már elfáradtam a potya géphangos telefonálgatásba. Személyesen. Már a beteg hozzá van edződve és külön öröm, ha az ultrahang időpontrkéréskor azt mondja, hogy a jövő héten....
A 7 év alatt megedződtem, hogy az időpontkéréhez is időpontot kell kérni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...