Translate

2023. február 23., csütörtök

Az izomgörcs

 Biztosan írtam már az izomgörcsről a bordaközti izom begörcsöl. 
Kilépve a boltból, a mellényem zsebén a cipzárt akartam volna behúzni. Ez egy apró mozdulat, ám ebben a pillanatban éreztem is az izom úgy de úgy begörcsőlt, hogy csak hápognii tudtam. Állok a zebránál a zöldre váltást várom és hogy a görcs oldódjon. Szemeim előzz "szikrák" pattognak. Na de ez mind semmi, a bal oldalamon a csípő combcsont térd aztaqrva fájdalom. 
Na szóval lassan hazabotorkáltam. Ám nem rogyhatok az ágyra, bevettem fájdalomcsillapítót, de nem nagyon hatott. 
Ám már muszáj lefeküdnöm, hogy elmúljon itt is ott is a fájdalom, mert megőrülök most már!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...