Translate

2023. január 11., szerda

Holisztikus ellátás

 Első körös email váltás után bizakodva új háziorvosommal találkoztam. Nem volt zökkenőmentes. Bár az email korát éljük talán illetlenség ha én üdvözlettel kezdek egy levelet Tisztelt xy! Majd leírok magamról infókat és zárom a levelem a nevemmel telefonszámommal. Erre viszontválaszt kapok se tisztelt új betegem, jöjjön a rendelőmbe x órakor, hanem maga kicsoda?! Nincs a gépembe! és ne használja a magá emailom stb..

Dühösen felkerekedtem orvosi papírjaimat tartalmazó hátizsákommal. (Hozáteszem hogy 8 órakor már ott voltam, de hiába csengettem) Egyes háziorvosi rendelőkbe csak úgy lehet bejutni, ha a kaputelefonon becsenget a beteg, (paciens). 

Ez jó vagy sem, nem tudom. 

De visszatérve az orvosi vizithez: utolsó laborom átadom és a személyi irataimat, hogy vigyen be a gépébe. 
Mondjuk ez is furcsa számomra, ha orvost váltok, akkor a régi orvostól ki kellett kérni az addigi anyagokat, ám most nem ez a helyzet, hiszen a régi orvosom hagyott el engem. Ám az új orvosom nem akarta a közel 100 oldalas mappámat átnézni. Holott ő akkor még végzős orvos volt amikor nekem a betegségem kezdődött. Sőt a fiam lehetne koránál és az én koromnál fogva.
Na de én olyan ember vagyok akit nem lehet megbántani, mert azt akarom, hogy betegségemből tanuljon. Nem hiába kutakodok más országok kutatásait olvasom, hogy a teljes testre kiterjedő izomfájdalom és izomgörcsök kapcsán mire jutottak Amerikában, Angliában Svédországban vagy Finnországban és még sorolhatnám.

Ma laborba megyek teljes vérképet kért és én is kiváncsi vagyok, hogy mi lesz az eredmény. 

Holisztikus orvosom első találkozáskor rólam az emberről feledkezett meg...

Nem fogadom el a homeopátiát, az akupunktúrát de talán a holisztikát sem, lehet hogy már emberileg lelki traumák okozzák....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...