Translate

2022. november 1., kedd

Lex meghalhatsz törvény

 Régen sem volt jobb! Régen sem kaptam zsákszámra a segélyt! Régen is a hozzátartózó segített.

Öngondoskodás - hozzátartozó - önkormányzat - civil szervezet - állam.

Anyámtól kaptam az ingatlant oda szültem 5 gyermekem, az apjuk dolgozott ezt el nem vitatom tőle, de meg is itta a magáét. A nő köténye legyen nagy, hogy a családi gondokat elbújtassa. Ha elfogyott a pénz, mentem szomszédhoz majd megadom ekkor és akkor, tavasszal mentem más kertjét is felásni és megrovást kaptam, hogy miért én nő létemre. Mértem a markos legény? Gáz-víz árkát én húztam be kapával, gereblyével. 
Anyám is jött minden hónapban felpakolva és pénzt hozva. Én aki a háztartásban végeztem a láthatatlan sziszifuszi munkát. Az állam nem adta csak a Gyes összegét mondván, terhesség előtt csak magános voltam és a családi pótlékot a gyerekekre. Holott előtte 10 évig dolgoztam a TSz-ben, nyomdában a hőerőműben. 
Bezzeg tessék jól a pénzt beosztani. A keveset beosztani és minek szül az ilyen gyereket erre a koldus világra!

Most néztük a szociális törvényt majd ha én megöregszem és önhibámon kívül rászoruló leszek, te jó ég hiszen már régóta rászoruló vagyok, hiszen rokkantsági ellátást kapok csekély összegű 53 000.-ot. Tetszett volna lebetegedés előtt rendesen dolgozni!

Tehát gyermekeim tartanak el. Nem kapván önkormányzati, civil szervezeti és állami támogatást. Még azt sem kaptam meg, hogy állapotomat újravizsgálják, mert a FIBROMYALGIA betegség nem létezik, minden olyan betegség, prediabétesz, pajzsmirigy alulműkdés, magas vérnyomás, kisizületi gyulladás, depresszió. Na ezekre kaptam meg az 57 %-os rokkantsági státuszt. Fájdalom minden nap, elkábító tabletták. Sok tablettától hasmenés. Ja hogy még az orvosom státusz is betöltetlen lett. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...