Translate

2022. november 30., szerda

Hol lehetnek a fibromyalgiával élő embertársaim?

 A hét év alatt nem sikerült senkivel sem kapcsolatba lépnem, akinek teljes testre kiterjedő izomlázszerű fájdalmai lennének.
Borzalmas ez a magány.

Pedig olyan jó lenne már minimum ketten kiállni és felhívni a figyelmet: hahó!!!! Fájdalmakkal élünk! Hahó valaki találjon már ki valamit ami csökkenti a fájdalmat!! 
Bár most találtam kutatókat írtam neki levelet. Írtam emailt is de az visszapattant. 

Nem voltam dühös amikor a lábamra nem találtam cipőt, azaz azt a cipőt nem tudtam élőben felpróbálni, amit kinéztem a webáruházban. Így megrendeltem és már postáztam is vissza. Ma érkezik egy mások webáruházból 38-asnak írt cipő. Ritkán veszek cipőt, mert szeretem a használt, már kitaposott cipőket. Bár rá is fáztam, mert van egy Páratlan Cipőbolt és ott vettem és kaptam is mellé ajándék körömgombát. Ez megnehezíti az életem, mert a köröm fel van púposodva és ha azt nyomja a cipő az plusz fájdalom és hiába kenegetem körömgomba elleni folyadékkal, nem sok eredményt értem el. Majd kenegetem Lidokainos mentolos krémmel, hogy legalább amíg boltba megyek valamennyire eltompítsam a lábujjaim fájdalmát. Persze volt olyan tél amikor papucsba jártam-keltem akkor meg megnéztek az emberek.


Tehát magányos vagyok mert sorstársra nem leltem......


Irány 2023

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Félreértés és az ezzel járó trauma

 14-én reggel nem volt áram két szobában reggel 6-kor. A többi helyiségben meg volt áram Vasárnap éjjel fél kettőkor a biztosítékdobozban er...