Translate

2022. szeptember 9., péntek

7 éve tart a dühöm!

 Már írtam, hogy mitől alakult ki a fibromyalgia fájdalom. 7 éve tartó dühöm nem tudtam feloldani. Mindig jön valami infó és a 2017-ben közjegyző elé letettem a Virágh László által okozott anyagi kár iratait. A közjegyző befogadta és bírósági végrehatásra Monorra irányította. 
Úgy érzem, röhög rajta a bírósági végrehajtó, van gépkocsi de szerinte nincs gépkocsi. Nincs munkahelye, bankszámlája lefoglalható ingatlanja ingósága. Landol az ügyfélkapumban egy felszólítás, hogy Virágh László javítsa ki a 2018-as adóbevallását, mert keresett külföldön 14 millió forintnak megfelelő eurót. 

Ugye! Nem kell mondanom, hogy én meg futhatok a pénzem után. Ám megírtam a bírósági végrehajtónak, hogy sokat hibázott az elmúlt 5 év alatt, lehet hogy panaszt is teszek a MOKK-nál ezért, de minimum 9 év múlva ha Virágh László nyugdíjas lesz és lesz annyi a nyugdíja akkor abból indul a végrehajtás. 
Nem tudom elengedni, nem és nem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...