Translate

2022. augusztus 31., szerda

Idegsejtek emlékezése

 Nem csak a derék és hátfájdalom a krónikus fájdalomszindróma 
Érdekes cikk a doktórnőtől, hogy a psziché fontos szerepet játszik a fájdalomérzetben. Úgyhogy szívesen felkeresném Dr Simoncsics Esztert mondjuk a medicoverben, de erre nincs anyagi fedezetem. Bemutatnám neki azt a sok-sok orvoslátogatós ambuláns lapomat. Beszéljen a sejtjeimmel, hogy ne fájjanak már olyan nagyon!

Semmilyen terápia nincs, és ennyi. Itt nyűglődök gyógyszereket bekapkodva, a fájdalomtól elgyötőrten. Nincs látható jel rajtam. Ma mennyire fáj? Ma milyen testrészem fáj?

Tegnap is iszonyú volt, paníroztam a patiszon karikákat és a melkas izmok mintha vastag kötéllel szorítanák a bordáim. Így bevettem egy izomgörcs oldót, amit már pár hónapja nem szedek. Persze ettől meg az agyam kapcol ki. Úgyhogy aludtam pár órát. 
Talppárnák: na azok is jelentkeznek, lábujjak és jobb kéz csukló. Megint sehol vagyok a gyógyszeres kábulatban. 

Ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...