Translate

2022. március 2., szerda

"Kozi&Döme"

 Régen volt egy főzőműsor, benne egy lány és egy fiú. Gyerekeim imádták nézni a főzést, de ők minden főzést imádtak, így néha én is rápillantottam a műsorra, mert nálunk apa főz anya meg a keze alá kiskuktaként dolgozik és elmosogat. 
Maga a hangnem a leszólások döbbentettek rá, hogy verbális bántalmazásban van részem. Magában a műsorban is elhangzanak  bántó szavak , ám azt gondoltam, hogy ez a műsor része a forgatókönyv része. 
Ám én megkaptam: te nem tudsz főzni!

Viszont ha nem tudok főzni akkor sem kell lenézően bánni az emberrel! Ugye? 19 év kiskuktáskodás után sem erősségem a főzésnek az a része, hogy közben megkostóljam az ételt.

A tartozást fizetem, és most megtudtam a gépkocsija rendszámát, a végrehajtónak fizetnem kell, hogy folytassa az eljárást. Igen az engedélyt megadom, kicsit ráhozom a frászt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...