Translate

2022. március 8., kedd

Egyszer talán, majd elmúlik...

 Az ENFA oldalán a nyilatkozatok első írója egy orvos. Ennek az orvosnak a nevére rákerestem plusz mellé írtam a fibromyalgia szót. Paul Evans oldalára, aki szintén fibromyalgia betegséggel él. A beszélgetés szövege jobb klikk és fordítás magyar nyelvre. Elolvastam kb háromszor. A vége az, hogy a lehetőségeidhez mérten próbálj mozogni, hátha egyszer átbillensz és nem lesznek fájdalmaid.

Szóval az orvosok sem tudnak még semmit a fibromyalgiáról, a fájdalmat lehet csillapítani antidepresszánssal. 

Tudom hogy ez nagyon kevés nekünk betegeknek, hiszen ha valami fáj akkor orvoshoz kell menni. Én rendszeresen kétségbeesek és kérek vizsgálatokat. Most is hasi ultrahang, hogy biztosan jó még a májam a vesém a hasnyálmirigyem. Hiszen fájdalommal élek. Több gyógyszert szedek. Az oszteoporózus is rendben a csontjaim jók. Persze vannak a csigolyáknál kisizületi gyulladások. 
Fáradt vagyok, hiába alszok 8 órát akkor is fáradtan ébredek. Most is hogy csend van. Megyek szundizni egyet. Nahát délelőtt fél 11 és én szundizok?! Ki hallott már ilyet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...