Translate

2022. február 28., hétfő

Hová lett a háziorvosom?

 Tavaly még meg volt a háziorvosom, épp a reumatológushoz küldött, hogy osteoporosis vizsgálatra küldjön. Ezután csak gyógyszer miatt telefonon volt kapcsolatom a rendelővel. 

2022.02.28-án mentem a rendelőbe és egy idegen ember űl az orvosom helyén. Idén már voltam, de kellettek labor és más beutalók, nem foglalkoztam vele. 
Orvos-beteg kapcsolat bizalmi viszony. 
Mivel az állapotom romlott, kérnem kell új bizottsági vizsgálatot. Így a mostani szakrendelések papírjait kicsit bizonytalanul átadtam neki. Mondja az asszisztens, hogy valószínűleg lesz még az orvosom, de már csak helyettesítéseket vállal és a másik háziorvosi praxisát tudja vinni. "Csak" Minden tiszteletem az orvosok iránt, akik a covid-19 járvány apcsán nem csak tapsot, hanem meghurcoltatást is el kellett szenvednük, valamint pénzbüntetés terhe mellett látták el hivatásukat. 
Mondanám, hogy kalapot emelek minden egészségügyi dolgozó tiszteletére. 

Most úgy érzem magam, mint az árvagyerek. Biztosan jó orvos a helyettesítő orvos is. Igyekszem elfogadni, bár más lehetőségem úgy sincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...