Translate

2022. február 23., szerda

A fájdalomcsillapító

 A reumatológus Curidolt írt fel. Ez a tramadol és paracetamol egyesülése. Most próba 15 nap vagyis vár 9-én az orvos, mert még osteoporozisra mennem kell. 
Tehát tegnap kiváltva ezt az opioid készítményt be is vettem egyet. A mindenem fájból már csak a lábfejem fájt. Ez 1 órakor történt és gondolkodtam, hogy az esti tabletták bevétele nem lesz-e túl korai amit 17 órakor szoktam bevenni általában. Persze éjjel 1 órakor ugyanúgy medence csigolya fájdalmakra ébredtem.
6 éve komoly próbatétel ez nekem hogy a fájdalmaim ellenére ép elmével végezzem a dolgom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...