Translate

2021. szeptember 3., péntek

Meglátogatom a fájdalom központban régen látott orvosom

2017-ben jártam a fájdalom központban, Dr Dumele Andreeánál. Akkor még nem volt a Fibromyalgia diagnosztizálva sem a Hashimoto. Közben eltelt 5 év és sok vizsgálaton vagyok túl.
Ő akkor Algompyrint és TeperinEP szedését javasolta. 
Most felhívtam időpontért szeptember 15-én talizunk 10 órakor. Természetesen viszem minden papíromat, Bár nem tudom, hogy az EESZT akkor minek is van? Pont az ő diagnózisa nem került fel. Ma hajnalban újra belcsobbantam az internet nagy tengerébe és találtam is cikkeket. Találtam új vérdiagnosztikát vagy találtam olyan cikket ahol pár betegnél megnézték a vércukorszint és a fibromyalgia tünet együttesét. Azt is írja, ogy a Mercformin szedésévél a fájdalom csökkent. Nekem a Mercformin hasmenést okozott ezért hagytam abba, de lehet hogy ha kombinálom a Teperinnel ami székrekedést okoz a mercformin pedig hasmenést akkor kiegyenlíthetik egymást. Most újra megpróbálom a Milgammát az idegek védelmére mert a prediabétesz (2-es tipusú cukorbetegség ami a Hashimoto társbetegsége) roncsolja az idegeket. Októberben megyek vissza az endokrinológushoz majd a fibromyalgiát diagnosztizáló reumatológushoz. 
Komoly fájdalmaim vannak, de még tartom magam. Bár már megírtam, ha leállna a szívem, ne élesszenek fel. 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...